7 Aralık 2011 Çarşamba

2NE1 New York'a gidiyor!

Kız grubu 2NE1, 7 Aralık tarihinde New York'a gitmek için Kore'den ayrıldılar.

Kalkış öncesi, ABD'ye gezileri hakkında tweet atmaya karşı koyamadılar. Park Bom, hızlı davranıp selca paylaşıp 'Uçuş öncesi!!! Bir fotoğraf~~~~~ ABD'ye gidiyoruz!!' diye yazdı.

Maknae Minzy İngilizce bir tweet paylaşıp 'Nasılsınız? Nasılsınız? NYC! 2NE1 ile rock! Sabırsızlıkla bekliyorum. Daha sonra görüşürüz!' dedi. Sean cevap verip 'Gidip 2NE1 şov'u yapın. Go Minzy!' dedi.

Söylenene göre, 2NE1 yerel saatle saat 10:00'da JFK Havaalanında New York'a ayak basacak. Kızlar, 'MTV Iggy Dünyadaki En İyi Grup' ödülünü aldıkları için bir konser verecekler. Konser, 12 Aralık tarihinde gerçekleşecek.



---------------

Kızlarımız New York'a gidiyor!~~~~~ Orda gidip en iyi şekilde konserlerini vereceklerine inanıyorum! Ne de olsa, onlar '21. yüzyıldaki yeni devrim'. Go go go 2NE1!! 

Bu arada, çeviri yapmaya yapmaya gerilemişim biraz. Yanlışım varsa affola. 

2 yorum:

Chrome dedi ki...

YEEEY YAŞASIN 2NE1!! birgün bizde gidicez inşallah :D mervecim gızım blogunu çok sevdim. adıda ayrı bi güzel! çok mutlu oldum :D

Miku* dedi ki...

İnşallah :D Teşekkür ederim, beğendiğine çok sevindim ^^

Yorum Gönder

 

Cielo Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger