6 Aralık 2011 Salı

IU - Last Fantasy: Rahatlatıcı sesten, harika albüm!

IU'nun son albümü, Last Fantasy müzikseverlerle kısa bir süre önce buluştu. Ben daha yeni indirdim. Gerçekten, dinlemesem de, diğer arkadaşlarımdan duyduğum kadar harika bir albüm. IU'nun sesini duyduğum an rahatlıyorum. Bu albüm, bana gerçekten iyi gelecek.

Dinlemeyenler için parça listesi şu şekilde;

01 Secret
02 (Feat. Yoon Sang) Sleeping Prince of the Woods
03 (Feat. Kim Kwang Jin) Child Searching for a Star
04 You and I
05 Wallpaper Design
06 (Feat. Lee Juck) Uncle
07 Wisdom Tooth
08 Everything’s Alright (Feat. Kim Hyun Cheol)
09 Last Fantasy
10 Teacher (Feat. Ra.D)
11 A Lost Puppy 
12 4AM
13 The Lover
Hepsi güzel, harika! Bu genç kızımız kendini her albümde daha bir kanıtlıyor. Övgüyü hak ediyor bu albüm. Benim en beğendiğim şarkı da; Secret! Evet, albümdeki ilk şarkı. Beni etkileyen ve dakikalar içinde favori parçalarımın başındaki sıraya yerleşmiş bir şarkı. Çok rahatlatıcı. Bu şarkı eskimeyecek! Tabii ki, You and I'da. O şarkı, bu albüm içinde klibi olan ilk şarkı. Ve klibi de, şarkısıda ayrı güzel. Her parça için ayrı yorumum var, ama ben en çok bahsedilen şarkılar hakkında yorum yapacağım.


You and I: Çok başarılı bir şarkı, ve albümde klibine öncelik verilmiş bir parça. Klibi de çok güzel, şarkı da. IU'nun sesine ayrı yakışmış. Ben şahsen, klibi izlerken çok eğlendim. Sıkılmadan izleyeceğinizden eminim! Birde Performans versiyonu çıkmış klibin. O da, harika! Eğer izlemediyseniz, tavsiyelerim arasında!

Secret: İşte, benim favori parçam! Albümdeki her şarkı harika ama, bu şarkı daha başka. You and I yerine, bu şarkının klibine öncülük gösterilebilirdi. Bu şarkıyı, IU'nun gelmiş geçmiş en iyi şarkısı ilan ediyorum.

Last Fantasy: Bu şarkı da albümümüzün adı. Hikaye tarzında müziği var. Bunu sevdim. Secret şarkısı kadar olmasa da, albüm adını taşıması güzel bir şey.

Teacher: Eğlenceli bir şarkı, gitar ağırlıklı olması beni şaşırtmadı. Ama gitara ağırlık verilmesi hoşuma gitti. Yani, hoş bir melodi bırakıyor insanda.

The Lover: Şarkı gayet slow olmuş. IU'nun sesi ön plana çıkmış. Bu da, harika.

Bu şarkılar, birbirinden harika! Gerçekten IU'nun imajına yakışır olmuş. Albüm, şu ana kadar yaptığının en iyisi! Eminim, herkes benim gibi düşünüyor. Bu albüm sevilmez mi yahu?!


Albümün indirme linki; IU - Last Fantasy

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Cielo Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger