31 Temmuz 2011 Pazar

Blog adımın anlamı ve tema bulma maceram

Blog'umun anlamı İspanyolca da 'gökyüzü' demek. Neden böyle bir kelime bulduğumu hemen açıklayım:


Şu sıralar ingilizce kelimeler moda oldu. İngilizce cümleler, kelimeler heryerdeler. Yani bir farklılık olsun amacım. Birde Cielo kelimesiyle bir olay yaşamışlığım var o yüzden bu adı koyma kararı aldım. Ama sorarsanız farklılık yaratmak istediğimi söylerim.

Tema arama macerama gelince. Bunun için tam 1 hafta uğraşmıştım. Çok zahmetli birşey, gerçekten. Blog'unun adına uygun tema bulmak.. Çok can sıkıcı. Aslında temam bu bile olmıcaktı ama gerçekten artık tema aramaktan sıkılmıştım. Siz siz olun, blogunuza tema aramak için uğraşmayın. Bırakın 2-3 sene aynı temayı kullanın. Gerçekten tema aramak sizi blog kurmaktan vazgeçirebiliyor.


Tema aramamın 1. günü:
''İşe başlayalım, tema bulmak nedirki, hemen bulurum canım Allah Allah. Eveet, şimdi bakalım..

1 saat sonra
Birde şuralar bakalım. Burda birşey yokmuş birde şuralara...

5 saat sonra
Uykum geldi ya, devam devam! Burda birşey yokmuş hadi birde şuraya bakıyım son bu sonra müzik dinlicem

3 saat sonra
Açııım! -.- Devam edicem, hiç vakit kaybetmeden bulmam lazım

Gece:
Tekrar bakalım, şuralara bakmışmıydım ben?

3 gün sonra:
Ne kadar çok çeşit varmış, 4 gün oldu, ne kadar  beceriksizim

Halbuki sorun bende değil, sitelerde! Size demiştim ama tekrar diyim: Siz siz olun, sakın ama sakın temanızı değiştirmeyin, blogunuzdan soğuyabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Cielo Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger